CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

03 Mei 2009

KaWaN...???


dlm dunia ni mcm2 kwn kte jmpa...ada yg jujur ada yg xjujur...ada yg amek pduli ada yg xamek pduli...ada kwn baik ada kwn biasa...ada jgk kwn yg jhat...xkrela kwn mkn kwn ke...kwn yg pnyai hsat dngki...stiap kwn b'beza karekter...mcm aku...kalo spe yg knal n rpat dgn aku dyorg tau krekter aku...aku xske ikot krekter org...stngah org 2 mle2 baik gler...tp lpas join dak2 nkal hncur...rkok,gnja,dadah,arak smua dia sebat...aku pn kwn dgn dak2 nkal gak...tp xdala smpai nk t'jbak msalah 2...like i said...stiap org laen krekter...tp Alhamdulillah kwn2 aku smua baik2...even membr aku 2 ada jhat,nkal,ksar, n kras...tp aku tau ati dyorg baik...lynan dyorg pn ok...cme sbg kwn kte kne kwal mne2 kwn kte yg tgh ada msalh...mybe mkin lme membr kte 2 leh biasa dgn kte...n xsgan nk kongsi msalah...

tp kn yg aku nk story ni...psl kwn aku...ada sorg dak ni aku nk labelkn dia kwn plg best yg aku xkn lpe s'umur hdup aku...yg plik nye aku xrpat dgn dia...kteorg knal2 gtu je...n mse skolah rndah dia ni dak pndidikn khas...tp bkn ccat...cme lmbat dlm blaja...cam drjah 4 msih mngeja lg...tp fzikal dia ok...tarahal...

why aku choose dia sbb aku t'haru sgt...dr sbelum aku skit smpai aku dh nyawa2 ikan...b'ubah dr rpe b'isi ke rpe myat hdup...dia stil ingat aku...dia leh cam mke aku even aku dh brubah...dgn brani dia tgur aku...stngah kwn xbrani tgur tkot slh org...stngah kwn lpe aku trus...dr stu aku mle pk...membr aku ni nmpak je lmah dlm plajaran tp kuat dr sgi memory...kdg2 aku mlu n kcewa dgn kwn2 aku...ada yg rpat dgn aku tp lpe aku ble aku dh lain...aku choose dak ni pn psl dia bkn kwn rpat aku n aku tgur dia last skali 10thn lpas 2 pn psl aku jd coach team bola dak2 pndidikn khas mse skolah rndah...skrg dia kje kt psaraya BILLION n bler nmpak aku dia angkat tgn n sapa aku...dr ctu ati aku mle b'kata... "...ingat jgk dak ni kt aku w'pn aku dh krus..." membr aku ni org ssh...insyaALLAH...ada rzeki aku nk blas budi w'pn budi dia mlalui ingatan bkn prbuatan...tp 2 dh 1 anugerah n pnghrgaan bg aku...aku ingat lg nme dia...aku doakn membr aku ni d'lndungi n d'brkati oleh ALLAH...amin...thanx beb aku hrgai ingatan ko t'hdap aku...

2 komen la...(^_^):

Lina Bte Zakaria berkata...

terharunya en3 ko kali ni...sodih eden..banjir da batu pahat ni.....huhuhuhuhu:D

Nash Taj (^_^) berkata...

hehe bnjir kt BP xpa...jgn bwk ke Pontian sdah huhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails