CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25 April 2009

Rokok...???

ni rokok mmber aku...aku amek gmbr ni...time tgh syok men bowling...cter psl rokok...aku xske smoke...ntahla...aku xtau npe...xda org pksa or nsihat...menda ni dtg dr hti...mmg aku xske...tu slh 1 prinsip hdup aku...n Alhamdulillah smua kwn2 aku yg smoke phm...tp kn aku ni slalu tnsion...hdup pnuh msalah...ble aku tnye mmber aku...npe ko smoke...kbnyakan nye jwb...tmbah tnaga, hlang tnsion...n apa lg ntah aku lpe deh...huhu...tp aku tgk dyorg smoke mcm org semput...apa xsemput ke hsap lpas mkn...lpas b'sukan...perh...xnk mengah plak kn...aku xpk rokok 2 blh tmbah tnaga...nnti aku wat rokok inti serunding...!!! hehehe biar trus telan rkok 2...huhu....
aku pnah brapa kli nk smoke...tp membr2 aku halang...mlah dyorg mrh aku...mngkin gra2 kshatan aku kot...tp sblm aku skit pn dyorg xbg...hmmm tp bgos gak aku xsmoke....sve duit...kalo x duit abs kt rokok je huhu...cian gf aku mkn asap rkok...hmmm msalah2.... ble la ko nk blah dr hdup aku...dh mcm saka dh ko ni...ari2 dtg kt aku...huhu...tp apapn jd...apapn msalah yg landa aku...aku xkn wat kje gler smoke...aku tau ada kwn2 aku yg smoke sbb kcewa dlm b'cnta or tnsion dgn msalah tp aku nk ingatkn...smua tu xkn bg kbaikn utk korg...mlah hnya bg puas n effect pd korg...n pastu korg akn nyesal...2pn kalo nyesal la...kalo x apa leh wat...thap ksabaran org kte xleh jngka...hmmm aku nk jd doc sndri ok x...??? hehe...

ssshhhtt...!!! silent please...!!!
ok setle...hehe ni pic aku nk wat dressing sndri...ntah mse ni aku mlas nk dressing kt spital...aku dressing kt umah...mne aku dpt brg2 dressing ni...??? rembat la kat spital...skn bli kn psar mlm plak hehe...xdala aku mntak mmber2 n pkcik aku kt spital.... k la aku stop dlu k...xda idea la...tgk jela apa dh aku ngarot pg2 bta ni...huhu...k la geng...ciap kje aku yg t'tnggak...huhu slm...

2 komen la...(^_^):

eDzRa berkata...

bagus...xyah smoke..kalo org kate smoke nk hlgkan tension, skejap je bleh release nye, tp mslh btambah plak bile da smoke ni kan?? so, syabas tuk awk....!!

Lina berkata...

NASH=jawab tau TAG aku...jenis cinta ni contohnya cinta monyet ke,cinta kontrak ke cinta 3 segi ke..mcm 2 lah jenis cinta..janji rock...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails