CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 Februari 2009

Abg Sedara Aku Kahwin dgn Tini 3R


SI DIA & HOT.FM...

errr...arini aku nk story skit...psl sorg dak cute nih...b'mula dr mlm sbtu...aku xtdo sbb ahad aku nk kne pg KL coz abg sdara aku nk khwin...MOHD SOLHI & KARTINI...grak dr umah pkul 3:30 pg ahad...tgh on da way nk g KL tbe2 ada 1pnggilan misteri tnpa no kt nset aku...hmmm plik...tpon pkul 3:40 pg...waktu org tgh lyn mimpi...huhu...adakah sbb org ni urgent...???@ t'ingat aku...?? @ dia borng tgk Manchester vs Blackburn smpai t'ingat kt aku...?? @ dia bkn kt M'sia...??? p'soalan nye...siapa yg tpon aku ni...??? aarrgghh...!!! aku xjwb...aku biar...biar dan trus biar nset ku b'bnyi n klip2...then tbe2...ada 1 msage msuk t'tera ayt ni...

private no: "nash dh tdo ke?? sje nk borak..."

perh...!!! wa ingatkn msage ugut wa ke...msage along mtk utg ke...skali msage ajk borak...sje je bg msage cm tau2 je aku xtdo huhu...smpai pagoh adalg pnggilan msteri kt nset ni...aku biar lg...then msuk lg msage kli ni aytnye...

private no: "nash...dah tdo ke...xleh borak ek..."

skali lg wat ati ku t'tnye...spe dak ni...nsb baek aku xtdo...klo aku tdo...mybe dak ni msage sorg2 huhu....smpai je hntian sremban dlm pkul 5:30 pg...aku lpak jap dlm kete smentra tnggu sboh...then br nk g solat...adalg pnggilan msteri yg sme...mlenye aku xnk angkat...tp dh 3 kli call aku try angkat...ble angkat dia snyap....then aku ckp

nash: "oi..!!" br dia ckp...

private no: "heloo...tgh watpa 2..."

nash: "xwatpa...rhat jap tnggu sboh..."

Private no: "nash dh smpai mne...?"

nash: "smpai hntian sremban"

private no: "nash drive sorg ke..."

aku br nk jwb...dia ltak tpon...hah...?? td dia yg sngguh2 tpon aku tp dia ltak huhu...skali msage msuk n jwb...

private no: "dh2... daku mlu...hahaha segan2..."

taupn segan hehehe...tp mmg aku frust...mne xnye...dpt dgr sore dia kjap huhu...

mse nila 1time aku borak n dgr dore dia sjak b'taun lmenye xjmpa...sweet sore dia...lmbut...spanjang aritu aku t'ingat je kt dia huhu...ntahla aku pn xtau npe...tp sjak rpat dgn dia aku slesa sgt2...sng sng cter aku xblh jauh dr dia...ari2 nk tau p'kmbngan dia...ati ni xtng klo 1 ari xchat dgn dia...hmmmm

thanx ye sudi kwn dgn nash...

then lpas solat aku grak KL smpai Dewan Perdana Felda...

smpai sne then msuk g blik v.i.p...bncang tntg rncngan nk follow pngantin mse akad nikah...n mkn...hmmmm

nila ruangan v.i.p....dptla mek pic jap sblom akad nikah...ni rombongan dr johor...

eh aku pn nk tumpang b'gmbr ke huhu....

ni dia kumpulan ribena...bkn rabbani ya...hehehe
nila pic mse akad nikah n srung cncin huhu...



lpas sesi akad nikah...then ada mkn2 skit...lpas mkn...lpak balik kt blik v.i.p....dh bosan2 then tbela mse yg d'tnggu2...iaitu sanding...nila pic pngantin....

tema merah hati...huhu

then...lpas amek gmbr...aku amek pluang, amek gmbr krew2 hot fm haha...nk amek kt jom heboh payah rmai org...nila ksempatan yg ada...tp gmbr xbrapa nk baik sbb kmera men yg sengal m'ggngu sesi photo shout aku...cipan...dhla msuk kn aku dlm metro...2pn nmpk bju je...kdekot...huhu...

ni dia org kuat hot fm....





kte ada fafau....waaa...!!!!! poyo adk aku amek pic dgn fafau xajk...

bong dtg time org nk balik...br abs on air kot...

ni kt kota tnggi anne n adk aku...aku jgk yg amekkn pic...anne rndahnye hehehe

akak aku br nk amek pic dgn tini org ajk amek pic dgn azura, fafau, leeya, anne, faizal malu la apala mcm2 alsan last2 amek gak dgn tini...ni pn mke dia cm mengah2 hehehe...

eh ally pn ada...ni spela ni amik pic ni...bengang btol la aku huhu...

yezza cousin2 blah mak huhu...sblah knan aku yg bju htam kotak2 2 adk aku...

yeah...!! ni dia band bunk ket...hahaha...

plan nk tgk hot fm big jem xjd...mne xnye...dh puas jmpa artis ni...pg danga bay blom tntu dpt amek pic... okla story arini dh setle...tnggu story akn dtg lbh poyo n m'bosankan...nsb korgla klo bce...hehehe

2 komen la...(^_^):

Miss Hirose berkata...

waaaaaaa
syoknye dapt bergamba ngn artis gituh!
ngeeeeeeeeee

Nash Taj (^_^) berkata...

hehe ala skali skala...bkn stakat dpt b'gmbar...tp dpt msuk paper n mjalah...hehehe tmpang glamour je huhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails