CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30 Jun 2009

SaMaN tRaFik...

SaMaN TrAfIk Rm500...LeH dApAt DiSkAuN kE...???

uish2...sdey dgr...xpsl2 trbang rm500 byr bil trafik...rugi2...ish xpatot2...dr byr bil 2 baek shoppng ada jgk paedah nye...tp apakn daya...nk clean n clear kn nme...kne la lngsaikn hutang t'tnggak ni...kang xpsl2 naik court...kalo naik court main tenis xpa...ni naik court gara2 saman b'lambak...huhu...kne kumpul duit bln ni...xblh jd...t'paksala aku biarkn scoot aku airbrush lme skit...blh gnekn byr saman dlu...rndu plak kt scoot ni...ntah apala agak nye brader 2 kjekn huhu...

2 mnggu lpas pg tgk wyang dgn 3 org membr aku...ptot pn cm xsdap ati pkai kete bpak aku...pdahal membr aku dh offer nk pkai kete dia x...tp xpala...lbh baik pkai kete sndri at least kte tau kalo ada pape hal...kalo pkai kete org kte tau bwk je tp xtau kalo ada msalah pd kete org 2...then smpai CITY SQUARE..tgk movie...pas tgk cter Drag Me To The Heaven kteorg pn blah la...pusing 1 bndaraya JB cr McD...smata2 nk drive thru dptkn sticker V.I.G...tp mlang nye xda huhu...cmne ek nk dptkn stiker V.I.G 2...korng tau x huhu...aku tgk wrna mrah ada, hjau pn ada...kalo korg tau btau aku eh...ok2 smbung blik cter td...lpas bli n mkn mcd...kteorg pn blahla...aku ske drive lju nsbla spe naik dgn aku...nk2 mlm jln ksong...klo ada trafic lite kalo merah wktu mlm d'kira jln kalo wrna hjau kne benti...tp blah pg n ptg sbalik nye huhu...2la...kalo dh nmenye cr psl...mmg xlpas dr kne balasan...

smpai pkan nenas...aku redah trafik lite...xpsl2 ada radioactivecar kt dpn tgh saman org lain...mlm...xnmpak...polis 2 pn gelap...so wat2 xnmpak...hehe...ingat nk pecut...tp polis 2 pgang snapang gajah plak...xblh jd ni...kne la saman...tet...sain...wah!!! mlm2 pn ada pminat mntak sain hehe...lpas kne saman...aku dh blur coz byk saman aku yg t'tunggak...then 1 mlm...ari jumaat lpas...mlm sabtu...aku t'ingat member cun skolah aku...ayah dia polis trafik...kre famous ayah dia ni...coz rokers style...dgn suara dia...tkot...smpaikn kalo nk raya or dtg lpak umah dia...aku n rakan2...dduk t'congok dlm kete msg2 tkot nk kuar tkot ada bpak dia hehehe...aku try mtk tlong dia kot2 dia leh tlong aku...then lpas sesi b'msage2 dia cek kn...saman aku kne rm500...what...!!! cuak gak mse 2...mmber aku tnye...nk mtk ayah byrkan or byr sndri...aku tnye lg leh kurg x...she said...ayah dia bg rm370...dskaun abs...huhu...wonderfull...aku pn deal jela...org dh bg dskaun...kre okla dr kne rm500...huhu...apapn thanx 2 mimi...coz help me n solve my prob...lega skit...2la...kalo nk kwn pastikan smua nye lngkap...cr membr2 ank polis, doctor, bomba, posmen, ustat, n mcm2 lgla...sng skit...kte nk b'urusan n mtk tlong kalo ada apa2 msalah yg kte xtau...rite...haha k la...

2 komen la...(^_^):

Mak Jemah berkata...

boleh compound la..
kalo bayar dlm tempoh die boleh dapat diskaun
da penah kena

Miss Hirose berkata...

hehehe
same la smlm pn
su kene saman rm 100
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails